
Opakowania i sposób ekspozycji produktów został opracowany tak, by były one przyjazne dla klienta. Przejrzyste, łatwe do zrozumienia ilustracje i etykiety z już dołączonymi cenami, odpowiednie rozmieszczenie produktów na ekspozycjach – to dewiza wystawiennictwa Troiki. Meble są dostosowane do łatwego umieszczania i uzupełniania produktów TROIKA. Mamy duży wybór gotowych projektów koncepcji ekspozycji – stacjonarnych lub obrotowych. Jednocześnie przywiązujemy ogromną wagę do łatwego montażu. Ekspozycje TROIKA można w kilku prostych krokach złożyć, a produkty łatwo wymieniać lub sortować. Opakowania i ekspozycje TROIKA elastycznie dostosowują się do potrzeb naszych partnerów tak, by mogli oni zaoszczędzić cenny czas w codziennej pracy.
Nasze krótkoterminowe i długoterminowe ekspozycje są z powodzeniem stosowane w Niemczech, w prawie 1500 punktach sprzedaży. To potwierdza, że nasza koncepcja idzie w dobrym kierunku i zachęca nas do ciągłego rozwijania jakości prezentacji produktu i dynamicznego dostosowywania go do potrzeb odbiorców.