Czasy się zmieniają, a wraz z nimi zmienia się nasz design. Niezmienne pozostaje to, że TROIKA jest marką specjalizującą się w dziedzinie lifestylowych upominków – breloków i innowacyjnych akcesoriów podróżniczych. W latach 70-tych popularnym prezentem były cynowe manierki. Dziś trudno to sobie wyobrazić, nawet w kategorii vintage. Dla projektantów TROIKA najważniejszym celem jest jednak zaoferowanie produktów, które wpisują się w epokę i aktualne trendy. W latach 80 przyszedł czas na pierwsze nagrody za projekty, a w 1992 r. uruchomiono TROIKA Germany. Od 5 pracowników na początku działalności, do ponad 50 osób, które aktualnie stanowi zespół TROIKI. Rodzinna firma przerodziła się w innowacyjne, średniej wielkości przedsiębiorstwo, z nowoczesną siedzibą. TROIKA stała się bardziej mobilna, zorientowana technicznie i ma wiele zainteresowań. Każdego dnia, od ponad 25 lat, dostarcza nowe pomysły na innowacyjne prezenty, które sprawiają radość.
Od spinek do mankietów po kluczyki samochodowe. Ludzie się zmieniają.